How will I rest my head

koma!

min nyttiga dag har bestått av orginalmål med plusmeny till lunch och sen till middag(kl 10) hemmagjord pizza.

känner hur fläsket började rinna över mina leggins så drog dem längre upp för att hindra det.

om jag tänker efter så har jag när jag gått upp ett halv kilo som jag garanterat minst gjort efter idag!
då har jag gått upp 10kg sen efter jag träffade anton. alltså 10kg på 3år. alltså enligt mina berägningar så komer jag väga nånstans kring 90kg när jag är 30år. vad go jag kommer att vara. en moabjörn. ne hoja mår dåligt över mig själv och egentligen så är det bara i huvudet och jag vet det men ändå mår jag dåligt. för jag har inte velat väga mig på ett tag och nu kändes det som att jag hade gått ner massa i vikt så vågade ställa mig på vågen i förrgår och det visade sig bara att jag hade gått upp x antal kilon så fast jag kände mig smalare i förrgår innan jag hade vägt mig så känner jag mig tjockare än någonsin nu bara för den siffran vågen visade. nej jag är då inte frisk men vad gör man. en bra självkänsla är långt ifrån det jag har.


men nu ska jag inte skriva sånna tråkigheter.


har beställt en massa från nelly(tröstshopping?, nej men firar den enorma lönen jag kommer få snart genom att shoppa på faktura, ne skojja igen. jag måste sova..)




tkr det är så svårt att veta med strl så får se om jag måste skicka tbx allt.

har shoppat en massa på stan också som jag kan visa nån dag. när jag hinner och orkar osv.
det är ett under hur mkt fint h&m har på rea som bara hänger där och väntar på att jag ska köpa, dock har det blivit några köp i strl L och 42 men vadå jag växer ju bara på bredden;)

gonatt.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är jättesmal Moa, det är bara dina boobies som möjligtvis blivit lite tjockare om något xD

2010-10-13 @ 11:47:45
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0