You had your time, you had the power.

kom på att jag vet inte om jag nämt det nån gång i bloggen ,, men för ett tag sen blev mamma helt hopplöstkär... vilket resulterade i att vi igår fick hem en liten hundvalp.

yepp. sant. så alltså bor det för tillfället 3hundar och 4katter här(och 1 kanin och 3 marsvin). omg, ett jävla zoo!;O mahaha
men förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge innan jag och anton sticker med tyson och 1,5 katt ;P

tänkte iaf visa upp lilla Lisen som är en tibbe(tibetansk) terrier;)



(oj, jessica nu måste du och polly komma och hälsa på;) , tänk så många snuttepluttar hon kan leka med ;D )

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja men polly har opererats idag :( Så hon är inte så pigg och glad än :(

2010-10-22 @ 10:59:13
Postat av: Linnéa

haha ni har alltid haft alla möjliga djur hos er, minns att jag och syrran tyckte om att utnyttja det mot våra föräldrar också.



- "Mammaaa, vi vill ha en haamsteer!"



Mamma:" Nej."



- " Jooo men Moa har ju en hamster/kanin/fågel/sköldpadda/fisk/marsvin hennes mamma är mycket snällare än dig annars!"



haha:))

2010-10-23 @ 17:49:17
URL: http://rubin.bloggagratis.se
Postat av: frida

ja köp dom , dom finns i din storlek inne nu ! och dom kostar 799 kr ! :)ja förstod att du kommer låna den, den är grymt snygg ! ;)

2010-11-03 @ 17:49:36
URL: http://fridaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0