That sounds pretty good

jajaja jag har inte blogget. har bara inte haft någon ork och så är min dator i princa helt kajki och den här datorn är världens sämsta att blogga från ... jävla MACINTOSH!!! menmen ..
aa hej.
och jag som sa att jag skulle blogga mer då jag var sjuk , in my ass att jag gjorde det. men det var väll lika jag menar hur mkt intressant händer när man är sängliggandes . sen så har jag jobbat efter att jag blev frisk och i fredags var det överaskningsfest för emma:) riktigt kul faktiskt:) slutade men slutade kanske inte fullt så roligt,, elr kanske för mig fick århundradets värsta skrattattck som aldrig sluta och vet inte riktigt varför jag skratta? tror det började med att jag tyckte jag var buskul som tog fridas kamera och börja radera hemska bilder och då vet jag inte om det var för bilderna jag skratta elr för att jag tyckte jag var busig?? aja nu babblar jag bara nonsens. men det spelar ingen roll skriver bara av mig och undra om det ens är nån som läser längre efter mitt "stora" bloggbreak . och det är inte mitt fel att det inte är nå radbyten altt är MACens fel!
finns det nå mer jag kan säga??? ... mamma har skaffat abtronic. har inte hunnit testa än fast jag har tänkt göra det hur måga ggr som hellst, mamma låter mig typ inte ,, idag sa hon att jag får testa när ho har blivit lika stor som jag så att det blir jämt:P knasmamma. men jag ska testa och sen kan jag lägga upp bilder på mitt 18pack och min nya fast rumpa som kommer vara hård som en sten. älska tv-shop och att allt iiiiiiinte bara är skräp nejnej iiiiiinte då! ;P mahahahahah
gonatt!:)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

mha shit du måste säga till om den funkar, i så fall ska jag stoppa en på mina hamsterkinder!

2010-09-09 @ 14:20:06
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0