Lost in a fairytale

borde kanske sova nu men ska jobba kväll imorn:) vill egentligen inte hade ju faktiskt tänkt vara duktig och gå på spinning och core imorn men nu blev det inte, men skönt med sovmorgon iaf:)

var i stan idag och shoppade ;) hittade lite fina ringar på glitter och sen lite fint på mq också:) 

sen har jag och , terese och fridal varit i grens lägenhet och lagat mat och så skulle vi spela bingolotto meeen då hade ju inte mongot kanalen, haha men vi for till terese och hann lagomt till 3ans bingo:P så vi missade ju i princip hela skiten. aja sen blev det en del rundor neger och president.:) 

nu ska jag väll borsta tänderna så jag kan sova på rikt.

justja! sa jag att jag fick en rosa mini-pc i present;) *lycklig*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0