I can't get over the way you love me like you do

har ni haft skönt jullov?? inte jag ,, min första jul utan jullov elr jag jobbade ju inte julafton och inte heller nyår men mellandagarna har jag jobbat.. har ingen fritid längre:'( :P men pengar är värt det:) behövs ju verkligen nu när jag och anton söker lägenhet!:)

och så är jag ledig torsdag. hurra..hurra.. hurra!!:D

funderar på om jag ska skriva om min dag elr nyår??

ääh vi tar kortfattat om nyår för blev dock tråkigt slut men orkar inte börja skriva om det..
önskar att vi hade varit hos anton hela kvällen då hade vi nog haft trevligast:) elr farit dit efter örnäset:)

iaf så blev det väll "förfest" hos anton åt go middag:) 3rätters:) så sen var man mätt;)

sen vidare till örnäset där vi var några tjejer + anton:) var trevligt spelade spel och firade 12slaget där med lite skumpa;) emelie, henke och deras vän var också förbi ett tag:)

sen vidare till björx där blev vår sprit stulen men hittades i en persons väska flaskan gick sönder när den ställdes på bordet, festen sluta. fula är att vi vet vem det var och han förnekade ju trots vittnen men slutbeviset var ju också vem som gick hem utan sin väska.. förstår inte hur man orkar förstår du det Jonatan Fåhraeus?..

känns bara som att varje nyår blir mindre roligt. inte för att det var ett dåligt nyår men .. nästa år blir det nog med familjen .. jag saknar det :)


ni kan få fler bilder från nyår sen nångång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0