It's like a dream, no end and no beginning.

tjoflöjt!:D
MEHHÄ!


har ju inte uppaterat er i veckan så hade inte tänk att göra det nu hellr!;P

nä men veckan har ju  inte varit så händelserik bara massa jobb och sen hem till anton och sovit .

på onsdagen var jag dock på stan ett litet tag. hittade svarta byxor som var höga i midjan :) 

på torsdagen jobba jag kväll så var själv där och dem där dummisarna till kollegor jag har har skrämt mig hela veckan att det spökar där och jag är superkänslig mot sånt och har tyckt att det är obehagligt att vara där på kvällen och det där gjorde det inte mkt bättre, så var nojig och rädd hela kvällen!:P

på fredagen så skulle jag och anton på 20årsfest hos P. fast när vi kom dit så var det tydligen kaos och alla hade delat in sig i två grupper "Dem normala" och "Dem som rökte på, på balkongen" så hann knappt sätta mig innan P bröt ihop och festen var slut. Tyckte det var jävligt dålig stil av dem där pundarna. jag känner inte dem så jag skiter i om dem röker på hemma hos sig elr på sina fester men man kommer inte till någon annans födelsedags fest och röker på!!! hjärndöda människor!!! tyckte så synd om P också fick dåligt samvete jag sa inte ens grattis när jag kom dit:( jag känner ju inte henne så jättebra. men ville som trösta henne på nått sett men man vet ju som inte vad man ska säga och jag har aldrig sett henne ledsen förut, ångrar att jag inte hade gjort mer för även om det inte hade funkat så hade jag inte förlorat på att försöka. menmen nu gjorde jag inte det men hoppas att det bara var en dålig snefylla och att P mår bra nu:)

sen for vi förbi fridao och var med hon , terese och filippo ett tag, tills dem skulle på allstar. jag och anton skulle med dit också först men orkade inte kände mig trött efter veckans jobb och så hade vi ju tyson som vänta på oss:)

och igår så tog vi det lungt var inne hela dagen förutom när tyson behövde gå ut det var ju -28 mesta dels av dagen:S brrr.

på kvällen for vi till hemmakväll och hyrde 3 filmer, "the experiment", "dear john" och "the invention of lying"
hann bara se the experiment igår. den var bra, väldigt sjuk spec med tanke på att den är baserad på verklig händelse, ett hemligt experiment som USAs regering gjorde på 70-talet.

idag blir det nog mest troligt att vara med ninaminfina:)


vadå stökigt rum? fast ser inte ut så nu! städeade det igår och bilden är tagen i fredags! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0