When I'm speaking it's the voice of someone else

gör en nattlig lista! imorn kan jag berätta om veckan för alla är väl helt exhalterade på att få höra om den;)

Ålder:
19 (20 om en vecka!)
Längd: 164cm
Sko-storlek: 37
Född: 6/2/1991
Bor: luleå:( hemma hos mina föräldrar:((
Gör just nu: ska göra den här skiten och sen sova.
Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: ehm snäll, rolig(enligt mig själv)(och mina vänner med fy så dålig humor) och ehmehmehm fan kommer inte på men jag har säkert nån fler bra egenskap iaf!
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: dålig på konflikter, jag kan veta i huvudet exakt hur jag tycker och vill få sagt och hur jag ska säga men sen när det väl gäller så får jag inte fram orden min hjärna får total black out. fast jag har blivit bättre märkte jag i veckan men hade säkert blivit samma visa om inte jag fick lite hjälp av en person:), jag är jävligt slarvig spec när det gäller mitt rum även om jag har städat det så dröjer det inte mer än 24h innan det är en svinstia igen, jag skjuter alltid upp på saker.
Vad är du rädd för: förlora dem man älskar, döden och bli sårad.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: jag vet inte.
Det roligaste jobbet du haft/har: där jag jobbar nu, inte kul varje dag men man har ju gulliga kollegor.
Har du körkort och egen bil: nej:( nej:(
När tog du ditt körkort: har inte tagit det men gissar att det händer nångång under år 2036
När grät du senast: minns inte vilken dag .. men i veckan nån gång men var inte nått spec jag grät över typ bara uttmattning. senast jag riktigt storgrät var inte heller längesen men då tröstade mamma mig:)
När skrattade du senast: idag, jag skrattar varje dag:)
Vem åkte du bil med sist: anton:)
Vem åt du mat med sist: min familj
Vem sov du hos sist: anton<3
Vem sov hos dig sist: anton<3
Vad var du rädd för när du var liten: spöken, spindlar och oshbashbash( fantasifigur som min bror och min kusin hitta på, i mitt huvud fick jag honom att antingen se ut som vasko da gama elr en läskig trästaty som levde, han hade två skeppnader och jag var skiträdd för honom.
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: ja säkert allt möjligt men jag minns sumobrottare, glasblåsare och konstnär :P
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 3 tror jag, första gången när vi trodde att det var min blindtarm men ehm,, det visade sig vara öhmmmm förstoppning(skrev jag verkligen det där?? FY VAD PINSAMT!) , sen halsmandlarna och så när jag hade gjort illa min rygg.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: att jag fick sigge i julklapp, den bästa julklappen jag någonsin fått! och dagen jag träffade anton<3 och dagen vi for och köpte tyson. mina tre pojkar äslkar dem mer än något!:)
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: många saker, vill inte skriva på bloggen.
Har du någonsin sportat: jag har gått i balett, ridit, fotboll och basket och tagit kurs i streetdance också:P
Någon du ser upp till: ser nog inte upp till någon
Vad finns alltid i din handväska: skräp!
Har du varit utomlands någon gång: jepp!, 3ggr till mallis, sen har jag varit i norge och finland också men vet inte om det ska räknas, så har jag ju mellan landat i frankrike räknas det`?
Vilken plats var finast: mallis
Största stad/städer du varit i: sthlm kanske?


Egentligen ska det vara en till kategori här med mer personliga frågor men ansåg att många var lite väl privata för att jag ska vilja svara på dem så jag behåller mitt privatliv för mig själv på dem så tog bort.

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad!
Hamburgare eller pizza: pizza!
Kött eller fisk: båda. elr jag väljer ju en blodig oxfilé före fisk så kanske kött ändå:)
Hund eller katt: båda elr lite mer åt katt hållet tkr om att dem är mer självständiga än hundar och jag älskar både tyson och sigge,  och båda är mina bebisar men sigge är min BEBIS! om ni fattar vad jag menar:P
Aftonbladet eller expressen: läser inte sån skit.
McDonalds eller MAX: max , men en cheeseburgare på donken är inte helt fel det heller.
Vin eller Öl: trodde aldrig att jag skulle säga elr skriva det här men .. vin:)
Charter- eller skidsemester: charter
Sverige eller Utlandet: utlandet
Sport eller nyheter: nyheter
Hockey eller fotboll: båda ointresserar mig men ska jag välja väljer jag hockey
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: spelar ingen roll det hänger inte på hårfärgen:P men okej då ljushåriga 
Sommar eller vinter: sommar, fast jag gillar ju att leka i snö:)
Vår eller höst: ingen av dem. hösten är iaf mysig i början när luften börjar kännas friskare och det är så fina färgar på träden. men dåligt med hösten är att man blir alltid så ledsen när den kommer typ " VA!? är sommarn redan slut!?" och det blir mörkare och när löven har ramlat och det bara är grått och trist. när det är vår har man ju iaf att se fram emot att det blir ljusare, varmare och man kommer närmare sommar men här i norrland är våren hemsk slask och det luktar koskit.
Flyg eller tåg: gillar inte nån av dem. har inte dirr fobi men blir helt nojjig ändå.
Bil eller buss: bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0