We're Just Getting Started!

höll på att skriva något oppassande, ni vet sånt som bara ploppar upp i hjärnan men man kan ju inte skriva allt man tänker på för hade jag skrivit det hade det ju varit äckligt men måste på toa snart. väldigt snart!
Iaf tänkte dra min vecka:)

i måndags skrev jag ju så jag börjar med tisdag:)

tisdag: först jobb sen hem och ta det lungt lite sen blev det att jag och anton for intill stan på par middag med terese och oscar:) riktigt mysigt:)

onsdag:jobb och sen så for jag intill stan för att möta upp fridao gick på stan och shoppade lite , fick med mig en t-shirt från monki. sen gick vi till willys, så hjälpte jag henne att storhandla, frida köpte nå jävla påsar som man skulle blanda med vatten så skule det bli spaghetti och köttfärssås:P så jag lovade henne att jag skulle göra en riktig köttfärssås nån dag:P haha. sen for jag och anton och kollade på 2 lägenheter men tacka nej till båda. sen tillbaka till frida så gick vi och solade och sen for jag till anton och sov:)

torsdag: jobb sen for jag dirr hem till anton för tyson var ensam dära sen åt vi pizza till middag och efter det for vi hem till mig för att sova.

fredag: jobb. sen hem och sen till storheden för att shoppa mat för skulle laga den där köttfärssåsen jag lovade;) hihi köpte också en elvisp och vitlökspress till frida som jag tyckte var behövligt:) så bjöd vi in nina att äta med oss också:) så hade vi en trevlig kväll med mat och filmmys:)

lördag: blev väckt av att terese ringer mig -.- .. så for intill stan med henne där vi var på present jakt:) och sen så storshoppade jag också till mig själv:) blev en peak performance jacka:)(ska skica tillbaka acne jackan så. fattar inte ens varför jag beställde jacka från internet mkt bättre att vara i butik och testa) så köpte jag ett linne, pälsmössa, trollor, munskölj, dior mascara och maxmat:) sen blev det hem till mig och äta pizza igen(tjockis!) men hemmagjord den här gången men ändå.. tjockis!:P sen blev det att sjunga singstar med lillasyster tills vi inte hade nå röster kvar och anton önskar säkert att jag aldrig skulle ha börjat sjunga för honom överhuvudtaget. ;P


bild på en sliten tjej från i fredags:)
(snodde från fridas blogg) har inte hunnit stoppa in mina bilder i datorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0