What's puzzling you Is the nature of my game

hojja vad jag är trött! 

såg nyss på "devil" med anton. och fy tkr inte om sånna filmer, är ju så himla lättskrämd..
så nu vet jag inte om jag kommer kunna sova:P

men jag är nog bra på att förstöra sånna filmer , för jag måste gissa saker hela tiden vem som var djävulen och vad som kommer att hända.

gissade rätt vem det var först, men sen ändra jag mig för en sak hände, men då visqade det sig att jag hade rätt ändå:P

på tal om djävulen och gud och sånt så har ni hört vad som hänt .

kring 100 fåglar hade fallit ner döda nånstans i sverige och samma i usa men då var det tusentals fåglar.. dem trodde att det var fyverkerier på nyår som skrämt ihjäl dem, men så hörde jag nån präst på radion prata om att det var gud som gjorde det för hann var missnöjd elr nått sånt med människan så det var hans sätt att varna att nått värre kommer att hända.. 
http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.523512-ingen-infektion-hos-doda-faglar

jag tänkte ju dirrekt på 2012:P:S

inte för jag tror på sånna saker egentligen men blir typ ändå nojig. 

men nu ska jag oh anton sova .. sköööönt att vara ledig imorn:) ska sova superlänge:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0