no expression, no expression

vilken skön dag det var igår:D superväder så var ut på isen med anton och tyson , jag och anton åkte skridkor och tyson fick springa brevid, vi åkte i nästan 1,5 timmar.. och det känns idag i min otränade kropp. och imorn ska jag göra nån hälsoprofil så ska kolla konditonen och mäta fett och sånt:P haha.. kommer drömma mardrömmar.

och så fettade jag mig rejält i helgen, .. nejdå det räckte inte med ostbågar,dipp,lösgodis,turkiskpeber, chokladkaka och maxmat var tvungen att fara till storhedn och proppa en godispåse full med nötkräm. kanske gå det att gisa vilken vecka i månaden jag är i .. så då är det ju tillåtet(a) 








måste bara lägga in lite närbilder på isen också den var hur frän som hellst!



fast den var ännu mer frän i verkligeheten!:O

Har jag sagt att jag ville bli skridskoprinsessa när jag var liten? var t.o.m med i tidningen för en intervju vad man ville bli.. men jag är helt kass på skridkor,, jag menar som liten ändra man ju dröm för varje dag;)


" människor verkar njuta av att förstöra för andra "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0