When people run in circles It's a very very mad world

blev trots allt för mig att sätta mi fot utanför huset:P haha!

ne men vi var bortbjudna på middag hos antons syster lisa och hennes sambo henrik.:)
riktigt go mat:D

lite roligt att idag var det första gången jag smakade på spenat i mitt liv (vad jag kan minnas iaf) först på jobbet så smakade jag stuvad sparris och sen så hos lisa och henrik:) alltså två ggr på en dag:P och jag gillade det! OCH OCH OCH .... NU BLIR JAG STARK!:D



kom hem till anton för ett tag sen och har borstat tysons päls i ca 20 min. mina svarta byxor var vita kan jag säga.. nu väntar jag bara på att tiden ska gå så att jag kan krypa ned i sängen och kolla på big brother:D beroende av att se vad dem har för sig.. mina små barn:) haha njae skoja om barn saken men aa.. ;)

Imorn blire iaf en riktigt myspys dag:D ska fara intill stan efter jobbet och gå med terese och fridao, sen hem till frida och laga mat och sen fara och sola:D så pyysmysigt;D







hjärta er<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0