sen dag. (och jag som klagade på måndagen att den var lång);b

Gick skola idag från 8.15-21.30:P Är tröttsom in i h******!:P 
troddejga bara skulle ha en vanlig skoldag idag, för hade helt glömt bort att det var ikväll vi skulle laga mat med några från svenska kocklandslaget och en massa krögare och kockar från runt om i norrbotten.
 Det var jag, rasmus, emmy, elin och anna som hade blivit utvalda att få laga mat med dem:) 

Så började att gå skola till halv3 och sen klockan3 så kom alla och vi fick börja med att bli indelade i 3 olika grupper och fara på olika stationer typ:P det var inte så intressant eftersom att det var mer sånt för dem som driver en resturang:p
 ÅÅÅ vad pinsamt btw på en av stationerna när en gubbe redovisade om olika livsmedel och produkter och sånt så råkade jag sätta en godis i halsen och började hosta hej vilt som en jävla däre!:P hahaha ha. det var ju som lite pinsamt:P

efter stationerna skulle vi börja laga mat och då blev vi indelade i 5grupper ist, en av oss i varje grupp och det var VI som skulle vara som ledaren i dem olika grupperna! GAHHH! Guh så nervös jag blev. Men allt gick bra och det var riktigt kul.Det var gott som tusan också och jag e fortf mätt och belåten;) och de är ju bra att ha med det här när man typ ska skriva cv elr nått:;P haha 

MEN EN SAK!!!!!!! Usch jag kmr typ vara med i TIDNINGEN! För när jag stod och fick hjälp med att plasta in mina äggrullar av en från kocklandslaget så kom det en tant och en gubbe från nån tidning! och började knäppa kort dem tog allvarligt typ 100kort mist på oss! och jag försökte att kolla ner men då tröck dem typ kameran upp underifrån och så tog dem typ bilder i profil(hatar min profil!)!:O och jag kunde ju inte sticka därifrån när jag fick hjälp! Och det måste ha blivit världens fulaste BILD! eftersom att jag hade gått skola i typ 12h och hade gamalt slitet smink ! och så frågade dem om mitt namn och sånt och ställde en massa frågor, ville egentligen inte ens svara!:S USCH!!!!!!! VILL INTE VARA MED! 

Aja efter vi slutade så gick jag hem till Anton och våldgästa eftersom att min buss inte gick försen på 40min:S Fast när jag kom till Anton var han inte ens hemma:P Men nu har han kommit hem och vi ska sova NU!:D
Börjar 3 imorn för resturangen har öppet kväll imorn  och det är något indiskt tema så ska laga lite indisk mat imorn!;) så nu ska jag sova ut;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0