poliser i pajala har lite å göra:p

Kom hem från kalix i torsdags men har inte hunnit skriva nått för skulle bara hem för att egentligen gå till tandläkaren och sen packa och fara vidare till pajala, men de blev alderig nån tandläkare:b

 menmen iaf skulle hälsa på mormor&morfar och också gå pajalamarknad:)
 Anton kom också sen till pajala på frdagkväll sen blev det att fara med jessicaR och hennes kompisar till byakrogen;)

MEN VA FAN 180kr INTRÄDE asså vi var ju i pajala! usch man borde ha fått pengar för att gå in dära!;P haha
men iaf var det sjukt kul dära fast jag måste då säga att poliser är typ ute fter mig först på boden alive och nu i PAJALA. Det började med att jessica skulle kasta sin tomma flaska över stängslet men hon missade så jag plockade upp den och kastade. Jag vet väldigt osmart tänkte inte på det dära med nedskräpning typ:P Så iaf det belv än väldans liv över den flaskan och det typ flockades en massa poliser och vakter. helt sjukt dem måste ha haft lite å göra:P
Men dem ville typ ge mig böter för skadegörelse men då frågade jag bara efter en sop så sopade vi upp det. Det fula var att det var nåra poliser som pratade med vakten som typ hade sett de hela och det här var typ hans beskrivning på händelsen " Ja, flickan i svart förökte kasta över flaskan men misslyckades och då tog flickan i grått upp flaskan och kastade över den så att den gick sönder." haha och skadegörelse det ända jag tog sönder var våran egen flaska:p menmen. det var kul ändå dära:) 

Och nu är jag hemma i luleå kom hem lördag kväll:) Fast har typ inte ett skit att göra eftersom att typ alla jobbar utom lilla stackars arbetslösa jag:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0