helg - marknad här i mitt lilla k-byn;)

det har varit marknad hela helgen hära. men det har väll vart ovanligt lite folk som gått på den med tanke på det GRÄSLIGA vädret!

Men marknad = min, terese och lundmarks årliga skräpmatsdag! :D Det är våran tradition tror det var fjärde året i rad nu:) anton och fridao följde också med i år på våran tradition:) och som lite pinsamt var så skulle filipo också med men vi glömde ringa, FÖRLÅT! Så kom den stackarn sen när vi typ hade ätit klart och vi fick en rå diss av han som vi nog förkänade. Åååh har jättedåligt samvete:S

Sen på kvällen så for jag och anton och umgicks med Sebbe, Elina och Viktor:) Mycket trevligt hade vi! For på kvantum och köpte massa gott och sen hem till elinas lägenhet och myste framför tvn:) så fick jag rabarber med socker av elina:D jag älskar RABARBER!!!!:D Jag och Anton kom hem till han vid fyra tiden och då var det direkt i säng. skulle egentligen skriva det här inlägget då men var alldeles för trött!:b

Idag SÖNDAG! så har jag då inte gjort mkt måste plugga men är sjukt dålig på att komma igång och märkte att jag e sjukt dålig på powerpoint också:b
Men juste jag har ju röstat idag för första gångn i hela mitt liv! haha!!!! Men eftersom att  jag inte var så insatt i det hela så visste jag inte riktigt vad jag skulle rösta! Det stod mellan 3 partier men tillslut blev det miljöpartiet ändå.:b Men nu mat sen gossip girl och sen plugga resten av kvällen och säkert en stor del av natten också:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0