midsommarhelgen

Fredag midsommar!: började dagen med att jag, anton och tobbe for in till haparnada och finland. Blev inte så mkt shoppat bara en jättesöt bh från ginatricot, cider, öl och GODIS:D Sen när vi kom tillbaka till antons stuga blev det att bege sig till festplatsen där det var midsommar firande men vet inte om det är så jättekul dära man står bara och tittar på folk i princip:p Så blev inte så jättelänge dära och när vi kom tbx så började drickandet som inte slutade så bra för mig blev lite väl dragen kanske så slutade de med att jag spydde (skyller på den äckliga finska cidern!) och så bev det sängen pinsamt tidigt typ halv tio. haha. Men nån timme senare måddde jag mycket bättre och klev upp och började spela "med andra ord" med alla som var där:) mitt, elin och antons lag vann varje gång;) Sen blev det ner och se på solen vid vattnet mkt fint måste jag då säga:) 


Lördagen så mådde jag faktiskt bra:) och det blev att vi skulle och fiska men det fanns ingen fisk där vi var. Men tobbe hade tydligen sett nån sjö nångång på andra sidan ön och skulle visa vägen! Så efter en halvtimmes körning i skogen på typ skoterledar och sånt så hittade vi den sjön. Men det var vass runt hela så där gick det inte och fiska så då var det bara att vända om:p Sen blev det väl bara att lata sig och ta det lungt tills vi skulle börja fara hemmåt till luleå igen:) 
Så vi kom hem på kvällen och for dirrekt för att möta elina och viktor. Så var vi med dem till typ 1 på natten tills stackars elina skulle och jobba på max. Sen skulle vi skjutsa hem elin och tobbe från nån fest och tobbe var då inte så nykter kan jag då säga;b hahah men skratta fick man då göra:b
SENSENSEN LYSSNA NU!!!!!!!!!!
 JAG MOA ZWEIFEL FICK TESTA KÖRA BIL FÖR FÖRSTA GÅNGEN I HELA MITTT LIV!!!!!:D fast det var läskigt, blir nog inte att ta körkort på ett par 10år:)

Sen på söndagen hände inte så jättemkt, anton for hem och jag satte mig ett litet tagit i solen men det blåste så kallt så jag gick in:S aja men sen på kvällen så skulle det bli brännboll/kubb på udden. Men ingen hade med brännbollsaker så det belv bara lite kubb och sen grilla vi vår middag dära. jag och terese hade självklart hamburgare och marshmallows med oss;)
 Men Å har jättedåligt samvete för det var meningen att jessica och nåra skulle komma men sen när dem väl var på väg ville vår skjuts helt plötsligt hem! och först lyckades jag övertala dem, men sen så ångrade dem sig!! så jag var tvungen att fara när jessica och dem var på väg! åååå kände mig så dum! jag vet ju hur irreterande det är!!! eftersom att det hände mig på skolavslutningen, jag och nåra var på väg till en för att förfesta och sen när vi ringde, när vi redan satt på bussen hade han farit och vi kunde inte komma längre, så jag vet verkligen hur irreterande det är:( Men gren och fridal ville verkligen inte stanna nå mer och jag kunde inte ta mig hem på annat sätt:S:S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0