packapackapacka

Är frisk hitills efter gårdagens förfrysning:b Men kunde knappt somna igår fick aldrig upp värmen så låg med kläder under täcket och bara frös:b Så vaknade jag med världens huvudvärk nästan som om jag var bakis:O Men terese vi var ju berusade av liv igår;);) HAHA!!! Fanvad jag är sjuk i huvudet sämsta humorn nånsin kan jag då säga och varje gång jag är med terese blir jag verkligen på topp med min dåliga humor! Menmen hon har inte så bra humor hon heller så hon skrattar ju iaf:) 
aja tog en cykeltur med terese till storhedn idag:) Men det var typ hemskt att cykla känns verkligen som att jag har blåmärken på min bakdel:b haha, menmen vi blev där ett bra tag och nu har jag nya solglasögon men dem e inte riktigt som mina förra som försvann dem här är lite mindre och så är dem snea också:( annars så shoppade jag bara en hårspray och nudlar:)

Och nu så ska jag börja packa för ska nämligen fara till antons stuga i seskarö så blir där hela helgen kmr nog hem lördag kväll elr nå sånt:) Så blir inte att skriva på ett tag, men det gör nog inte så mkt jag är ju ändå så dålig på att skriva:P aja ska en sväng förbi finland imorn också så kanske blir att shoppa nått där, fast har inga pengar kvar typ 100kr kanske:/ men ska nog ta med mina sparpengar som egentligen sparas till nått viktigare menmen skitsamma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0