project runway final IKVÄLL!:D:D

idag har jag inte gjort så mkt farit till skolan fått veta betyg och gjort en redovisning. JAG HAR FÅTT MVG I TRE ÄMNEN!!!!!:D stolt över mig själv:'D hahahah!!! 
SÅ nu äre inte mkt kvar av skolan:D ledig imorn och städa i köket på onsdag SEN äre SOMMARLOV:D:D:D:D 

och ikväll så har jag sett "momma's boys" och nu snart.. blire att se finalen i project runway! vet inte riktigt vem jag hejar på, men jag tycker att kenley har bästa kollektionen men jag tkr inte om henne för hon är alldeles för självsäker eller korto kanske har bättre ändå!. aja får se hur det går.
 och så ska jag renbädda sängen med mitt nya jättesöta bäddset, det vitt med ROSABLOMMOR!:D och snart kommer anton också<3:)

men NU väntar tvn!<3

Kommentarer
Postat av: T

Leanne för tusan!:D

2009-06-08 @ 22:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0