helt ointressant

Nu är de så att det är många som tycker att jag ska skaffa en blogg så nu har jag gjort de!
Men nu får ni ta och skylla er själva att den kommer vara helt ointressant och tråkig men nu är de bara att ni läser den;) ni får väll stå ert kasst att ni tyckte jag skulle skaffa en. hahah.
Den som nog är minst lycklig över att jag skaffar en blogg det är nog Anton. Han vill väll inte att jag ska bli en av alla bloggnördarna hehe.. och så sa han också att nu kan han inte skryta om mig för sina kompisar för att jag inte har en blogg.:P ... men förhoppningsvis finns det något mer om mig att skryta om..elr kanske inte:/ Äsch då!

Aja så här ser jag ut för er som inte vet! haha

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0