Hur ska jag GÖRA!!!?


Har hamnat i ett littet dilemma. 
Har fått presentkort på hairteam av Terese+Fridorna. Så tänkte Fräscha upp håret nu till våren. Så min plan var att boka tid imorgon när jag ändå är på stan med Terese!:) MEN hur F** ska jag göra med håret vill som inte bara toppa det, men vill ändå ha kvar min längd. men jag vill ha en ny hårfärg! tänkte färga hemma. Men vill ju ha en ljusare brun färg!
Och då måste jag köpa två avfärgningar och en ljusbrunfärg! Men eftersom att jag har rött hår typ, så då kommer det säkert bli knallorange och jättedåligt! Så ända chansen att det ska bli bra måste jag till frisören och färga. Men jag har ju inte råd att både klippa och färga håret!:S:/ SÅ hur ska jag göra!!!!!!!!

Antingen klipper jag mig hos frisör och färgar hemma och har stora risker att få orangehår ( haha typ min orginal färg alltså! ) :b

Eller så färgar jag hos frisören så är det större chans att färgen blir bra, men då måste jag gå med mitt slitna dåliga hår om jag inte toppar det själv men då blire väll ojämt:p 

HAHA jadå det är inte alltid lätt!


Aja nu blir det "Project runway." :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0