Lördag/Söndag

Lördag: Blev att fara på fest med tjejerna, fast jag inte alls var sugen på det igentligen. Men det blev en trevlig kväll!:) fixade oss hos FridaL, visste inte riktigt vad jag skulle ha på mig så drog med halva garderoben typ:b haha
Aja efter vi fixat oss for jag, Terese och Fridal till Camilla en snabb sväng och Fridao och Emma for till tuna. HAHA det första vi tänkte när vi gick upp i trappuppgången till Camilla var, "Hon kommer bli vräkt." musiken dunkade som på ganska högt:P Menmen blev inte där så länge, vi drog vidare till tuna vi också. Var trevligt där, trevligt folk en samhälls1:a som hade klassfest, nog för det var typ bara en tredjedel av dem som drack men det var trevligt ändå. Det var ju andra där också:) och så kom Anton och hans vänner dit också. hmm, roligast på festen...det var när jag och Terese dansa bugg, jätteskoj och vi är i typ elitklass( eller kanske inte ) och en annan rolig sakt var när Fridao tappa mobilen i toastolen ahaha ganska skoj att titta hur hon dök ner med handen för att plocka upp den och otroligt nog funkar den som den ska:b hahah

Sen efter det så blev det hem till Anton och gjorde supergoda klämmackor:D 
Lyckad dag iaf.:) ska väll lägga in bilder förr eller senare på pixbox och facebook.:)

Jag och Terese, utmärkt danspar och söta som få;b HAHAH


Söndag: Världens mysigaste slappdag!:) 
 Jag och Anton var ensam hemma hos han så har gått i supermysiga morgonrockar hela dagen. Vaknade vid 12 och gick upp och gräddade våfflor!:D Sen har vi bara legat och myst och tittat på tv hela dagen i soffan. Jag älskar verkligen slappdagar för jag är ju som lat av mig och dem är extra mysiga när man är med Anton för han är så gosig!:)
 Att ligga och hålla om varandra och bara vara är nog bland det bästa som finns och jag är verkligen lycklig som har Anton!<3


Kommentarer
Postat av: fridaoja

hahaha men du är alltid seg, men tycker ändå om dig ändå ;)



och min mobil överlever allt ;) hahaha

2009-03-23 @ 22:30:39
URL: http://fridaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0