Mjölk och sånt.

Var på studiebesök med nk till norrmejerier idag! SKOJ! nej det var inte skoj! förutom mjölk och bullar då, det är aldrig fel!:) OCH Jessica & Jesica era jävlar kom aldrig dit fast ni skulle! nu får ni svarta närvaropapper;b skitungar.:b hahaha

Norrmejerigrejset var klart vid 10 och nästa lektion var kl2:S så vad skulle jag göra nu!? Tänktänktänk...fara hem?..njae orkar inte..sova på skolan i 4h..JA, vilken bra idé!..elr vänta nu!..monki öppnar ju idag..och Terese slutar 11!:D..JA!!!

Så satte mig i lärkan och väntade på att Terese skulle sluta. Sen blev det skolans äckel lunch och sen bar det iväg till stan! For till MONKI, vi var bland dem första som kom in, men det dröjde inte många sekunder innan stället var proppat med folk gick knappt att komma ut. Vi köpte inget då, utan vi gick till Börje Ohlssons och tog en fik.:) Sen gick vi tillbaka till monki, men det blev inget köpt då heller. Men jag kom tillbaka efter att jag hade slutat skolan och köpte en t-shirt eftersm det var det ända jag hade råd med( hade jag haft pengar hade jag köpt typ allt! ) 
Fast nu ångrar jag mig och tror att jag ska lämna tillbaka den imorgon.
Vrf! jo därför precis när jag skulle betala såg jag att dem packade upp en mycket snyggare t-shirt. Så tror jag ska tillbaka och byta!:)
 

JUSTJA! kvällserveringen igår! Den gick väll skit om jag ska vara ärlig!:b HAHA
Det började med när vi skulle ta bort förättstallrikarna. så var det nån som tappa besticken. och sen hörde man nån tappa igen och igen och igen! Men det var tallrikarna som var så himla konstiga! Men jag kom på ett sätt att ta upp dem utan att dem skulle ramla av men självklart glömde jag göra det på en tallrik och så for en gaffel i golvet!  pinsamt alla tappade ju undrar vad Italienarna och dem från idrotts tänkte om oss? vill nog inte veta:b 
Sen hade ju alla tjejer lämnat sina bautastora väskor vid stolen, säckert för att dem hade kameran eller nått där i. 
Men det var nästintill omöjligt att ta sig förbi eller servera nån för borden satt så tätt. 
Såg jättefult ut när man försökte ta sig förbi! Aja vad gör man.

Kommentarer
Postat av: jgg

JAG HADE ONT I MAGEN JUU :O

2009-03-19 @ 21:52:43
Postat av: jgg

JAG HADE ONT I MAGEN JUU :O

2009-03-19 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0