ovanligt blond dag

Jag har varit väldigt "blond" idag eller ja jag har väll sagt och gjort ganska knasigt korkade saker idag. Som när jag inte visste hur man skulle stänga av en låt på min nya mobil:P blond som jag var försökte trycka av låten på skärmen FAST jag har ju ingen touch mobil ÅÅH hur dum får man bli! pinsmat var det också men sen kom jag på vilken knapp det var man skulle trycka på. 
Senare på dagen efter psykologin när jag gick från hackspetten med Anton så pratade jag engelska för jag hade lite tråk:P men dålig som jag är på engelska var Anton tvungen att rätta mig och blond som jag var igen så sa jag "Sluta klaga på min Svenska" haha. Men det beror nog bara på att jag har varit lite trött idag:P

Annars har min dag varit bra. jag fick MVG på arbetsmiljöprovet!:D (stolt)
Sen så var jag med Jessica, Jessica och Rasmus och åt på max idag slösade typ mina sista  pengar jag hade på mitt presentkort nu har jag bara 7kr kvar på det, men det räcker till en smältost elr orginaldressing iaf!;) 
Efter skolan mötte jag Anton i stan och vi for till mig och åt middag PLÄTTAR!:D mums! Efter middagen for vi med mamma till storheden för hade läxa i NK att jämföra priset på KRAVmärkta varor med dem vanliga, tråkigt.
Fast jag köpte en hårtidning för måste få idéer, för fick bl.a en klippning i present av Terese, Frida och Frida:D Men de är bara det att jag har ingenaning om hur jag ska klippa mig:S så hoppas verkligen jag hittar nått i tidningen för jag vill som ha skillnad i håret det känns så meningslöst att bara toppa håret, det kan jag ju lika gärna göra hemma. Men frågan är bara om jag verkligen vågar göra nått jättevågat:b Hade velat våga men tror inte jag passar i så vågade frisyrer och om det blir dåligt tar det ju så lång tid innan håret växer ut:S jag är som lite av en fegis av mig.:O 

NU ska jag se project runway och mysa med Anton!<3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0