Plugg,plugg,plugg och mera plugg!

Jag blir less!:( Har hur mycket plugg som hellst har inte tid med nån fritid men ändå får jag inget gjort! Det är så tråkigt så jag orkar aldrig, tänker alltid att jag ska plugga! Men sen gör jag annat( tv ) ist! ÅÅÅ. och jag som verkligen behöver plugga! har redovisning nu på torsdag( eller om de var nästa..hmm...) på tiaminB1 och järn. och på måndag har jag inlämningsuppgift i psykologi i ett strot jävla fördjupningsarbete som jag inte ens har börjat med än! och INTE nog med det på samma måndag har jag också miljöprov direkt på morgonen och idrottsprov direkt efter det. Sen på tisdagen har jag inlämningsuppgift om hindersön och prov i arbetsmiljö!:S förså att jag är L E S S ! Men jag måste verkligen ta mig i kragen och börja plugga, vill ju inte få sämre betyg! Vart ju så glad idag när jag fick veta att mitt slutbetyg i projekt&företagande var MVG!! Så jag ska inte sabba allt nu! PLUGGA MOA PLUGGA!!!

Dagen förövrigt har jag vart på stan med Terese:D Köpte ett linne. men ångrar typ att jag köpte det, för är inte så fint men det hade körsbär på och körsbär är söta och goda:) men dem körsbären kanske inte var dem sötaste:/ MEN linnet var fin i ryggen också!:)

Sen har jag vart hemma bara. Min plan var att ringa Emelie och fara till henne och kanske hitta på nått med hon och Terese. Men känner mig inte helt pigg, tror jag är på väg att bli sjuk:(( Så orkade inte ens ringa:/ men borde ha gjort det för MIN Emelie åker ju till Dubai på fredag, hoppas verkligen hon får skitkul dära:D 

Jag hade tänkt bara stanna hemma och plugga, men sen var det ju så bra på TV!
Måste verkligen ändra på det! Imorgon SKA jag börja plugga! jag måste det!

juste beställde aldrig tid hos frisör idag behöver lite mera betänke tid:b

Körsbär är goda:)
 hoppas bara jag kommer att använda det här linnet nångång
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0