stan med Terese = ett gott skratt;)



Slutade skolan 11 idag, så for med Terese på stan. och jag måste då säga att vi har då fan den sämsta humorn som finns vi skrattar åt precis ingenting och jag tror att jag och Terese är dem ända som skrattar åt mina dåliga skämt!:b

      

Vi var på stan i nästan 4h och hann att vara på ungefär 3 affärer! och vi som skulle spara våra pengar till Monki öppnar i smedjan.:/ men så blev det ju inte riktigt, för terese köpte en body, en klänning, ett linne och ett jättesött plagg vet inte riktigt vad man kan kalla det typ "magtröja";b haha men den var jättefin de är den som hon har på bilden iaf men man ser nog inte så bra eftersom att det är småbilder:b och jag köpte en sjukt snygg kjol, men det sved i börsen eftersom att jag knappt har nå pengar kvar efter att jag köpt min nya mobil:p
Fast jag är ändå  väldigt stolt över mig själv att jag inte åt på stan idag;)

    

Jag är så kär i min nya kjol<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lovely!

2009-03-13 @ 18:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0