jag vill inte gå och sova idag:/

Känns som att det är första kvällen på en evighet som jag inte kommer att sova med Anton:(
Så nu vill jag inte alls sova kommer ju vara helt tomt,kallt och ensamt helt omyyyysigt:S egentligen borde det inte vara så farligt men nu när man har sovit med han så mångamånga nätter i rad så kommer det kännas helt tomt:/

nog för att jag ändå inte kommer kunna gå och lägga mig ikväll eftersom att jag borde ha pluggat idag men har ej gjort det:/ så kommert väll sitta uppe och plugga hela natten har ju både religion jävla skiten att göra och matte:S Jag hatar verkligen religion det är idiotiskt spec kristendomen och judendomen och islam budism är väll okeej dem ser ju så söta ut dem dära munkarna och hinduism är också okeej dem har ju så många knasiga gudar men dem kan ju allvarligt inte tro på att det verkligen funnits folk med tex elefanthuvuden:P löjligt:)

nejnej jag har kommit på det ända rätta att tro på!

FSM!!!! ska börja dyrka fsm

FSM = Flying Spaghetti Monster

Där dem tror att ett flygande spaghetti monster med två köttbullar skapade världen och en massa blablabla låter som en vettig tro så dags för mig att gå och be lite;)





HAHAHAHHAHAHAHA HHAHAH!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0