söndags skola..

elr nja kanske inte riktigt söndagsskola men har sjukt mycket plugg att göra spec i matten ligger väääääldigt långt efter och så fattar jag inte ett piss, förhoppningsvis kommer Anton hit senare idag och hjälper mig med matten:) Sen har jag också inte gjort klart elr har överhuvudtaget inte ens börjat med religionsuppgiften som skulle in i fredags och så måste jag göra en filmanalys på "Crash" ååå  orkar inte pplugga men måste ju:/ fattar inte hur jag redan kan vara så här skoltrött när hösttreminen knappt startat än, nog för att jag var less på skolan redan innan den hade börjat menmen....

haha jusste spelade bingolotto igår med terese:p haha. blev också att jag sov hos henne sen eftersom att jag inte vågade gå hem:b

Bingolotto på en lördagkväll = pensionärs varning?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0