All that I can see is just another lemon tree

Söndag. började ju bra iallafall. 
gjorde nått mattetal sen blev det att fara på indoor walking. fy vad svettigt det blev. 

man brukar ju säga att man blir glad av att träna(in my ass heller att man blir) 
Var längesen jag fick en så stor panikångest attack som idag. usch sen har jag bara känt mig allmänt nere efter den. nej usch och fy för sånt.

sen har kvällen bestått av pizza och matteplugg som gick sådär.:P  och självklart "project runway" också(a)

Men nu blire att sova! klockan är ju tolv! jag som hade tänkt sova vid tio:P

imorn så ska jag inte på första lektionen. ska tbx till kvartersakuten och få reda på mina provsvar och sånt, så nu får vi se om jag har nån cancer elr vad det nu är. 
nog för att tiden är först tjugo över 9  men då skulle jag ändå vart tvungen att gå tidigare från lektionen så då går jag inte alls ist.:P


från i fredags:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0