efter studenten

är det kanske tidigt att börja planera det nu?

MEN egentligen är det inte det för om jag och anton ska flytta från bajsluleå så måste det planeras så det så så jag är inte alls för tidig med att tänka på det!:P
för anton måste ju tänka vart han vill plugga sen så måste man försöka hitta lägenhet där och det är ju svååårt att hitta lägenhet! och sen så måste man ju hinna med att flytta innan sommarn är slut för sen börjar han ju plugga vidare där på hösten.

iaf det här är väl mina planer lite:)

hellst vill jag att vi ska flytta till sthlm men typ uppsala elr nån annanstans där i närheten hade inte suttit helt fel det heller:) men fortf hellst till sthlm.(fast antar att det skulle bli alldelles för dyrt och svårt att hitta lägenhet)

Min plan är att antingen innan elr efter studenten att antingen far jag och anton utomlands tsm och har det myspys elr så drar vi med ett gäng kompisar också spelar ingen roll vilket eftersom att jag vill bara hinna fara utomlands!!!!

sen när vi kommer tillbaks då kan vi börja med flytt och sånt:)
sen är det väll bara för mig att börja söka jobb..

vi kommer säkert få det väldigt fattigt å sånt men vi klarar det nog;)



Vill flytta så himla mkt hade varit hur skönt som hellst!:) 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh jag och Erik har pratat om att åka utomlands efter/på/före jag tar studenten, vi kan dra utomland tillsammans! :D Jag vill åka till Kroatien asvackert, ser typ ut som Thailand! Fast Erik vill i och för sig inte åka dit.. Bara för att Kroatiens turistminister heter Bajs i efternamn -.-

2010-01-05 @ 01:11:01
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0