No time for loosers, cause we are the champions of the world

vill bara börja med att säga att jessicag och malin blev ägda i fia med knuff, eftersom att jag och jessicar är så coola och grymma på fia med knuff så vi sopade banan med dem;D mohahahaha!


hihi^^ min dag iaf har bestått av skola som gick oväntat fort. sen har man ju varit hurtig och först gått hem till jessicar vid golfängen och sen efter det promenerat hela vägen till hertsön till jessicag för kladdkaka och fia med knuff spel;):) och inte nog med det senare for jag på gym också på aerobics (jag suger på det btw) och efter det så körde jag lite gran mage i gymmet:) imorn får jag se om jag orkar och har tid för att gymma annars tar jag det lungt, ska iaf på boxning på torsdag:D

nu är jag iaf hos anton ska göra nått tal i matten och sen SOVA!:)

(Fia med knuff kan verka tråkigt. Men det är det INTE! sjukt kul sjukt spännande och sjukt med mkt skratt!)

Try it you'll like it;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0