nyårsdagen

nu äre fan år 2010!!!! sjuuukt:)

gårdagen var kanon!!! hade så jävla skoj så det finns inte!:D
orkar inte börja dra detaljer eftersom att jag bara ska äta och sen sova:)
lägger inte heller in bilder idag orkar inte:P är ganska så trött, fast jag vaknade vid 3-4 idag;P men då kom jag också hem där vid 6tiden till anton!:P

aja grym kväll mer finns det inte att säga!:)


idag har det inte hänt mkt! sovit, vaknat, ätit pizza, legat och halvsovit framför tvn, middag, tv, hem, tv, dator och snart äta och sen sova;) hihi laaaaat dag:)

har som tur inte varit så bakis idag bara lite huvudvärk på morgonen(kändes som att hjärnan satt lös) men det försvann ganska fort:) Men däremot har jag varit sjukligt trött idag!!:b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0