så förargligt

usch är absolut inte på bra humör trodde att det skulle bli en bra dag idag men det har det inte blivit!!! elr jo till en början var den ju bra fick vakna upp brevis min älskling och sen på stan med nina och terese och ta en mysig fika på roasters och shopping å sånt:) 

Men sen! det var när jag kom hem den började bli dålig! hade fått två paket från posten idag ett med min och terese klocka som vi beställde och ett med en ring jag beställt.

börjar med att öpnna ringen, katastrof!! ser ut mer som en killring och den var också hundrameter förstor!!! den hade inte samma färg som på bilden och den var mycket tjockare i verkligeheten också!!! och sen så ser man typ inte vad det står på ringen och jag som köpte den för TEXTEN som råkar ironiskt nog vara "idag är en bra dag" bra dag in my as! aja förbannad och sur försöker jag böja till den så den ska bli mindre. SÅ nu är den inte ens rund längre. greaaat.

så öppnade klockorna och hoppades på bättre där men ja, jag vill nästan börja gråta! ni tror inte att klockan hade passat bättre som skärp än som klocka och det går fan inte ens ändra storlek på den!!! + att den rosa färgen inte var så fin som den såg ut att vara på bild...

jag är sur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0