trettondagen

hmm hela dagen har försvunnit och det ända jag hunnit göra är att duscha, äta våfflor<3 och sminkat mig. 

men ikv så blire grace!:D var så himla skoj där sist så hoppas på en till toppenkväll:)

hoppas även på att nån mer vill följa t ex jessicag, malin, fridao, terese, emelie och linnéa också följer:) sannolikheten att dem följer kanske inte är så stor men hoppas iaf att jag får med nån mer;)

annars så äre bara jag, anton, nina, cissi och några av antons kompisar som ska dit men det blir nog toppen ändå!:)

så tjejer FÖLJ med nu!!:D




Nina ochjag förra gången på grace:)

Kommentarer
Postat av: Tess

Söt bild! :)

2010-01-06 @ 12:59:56
URL: http://seveninchleatherheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0