var är jag?

har känt att jag inte har varit mig själv på senaste tiden och inte hjälper det att jag har mått dåligt över halva julovet. har trott att jag är på väg att bli sjuk för har mått dåligt och haft huvudvärk och känt mig yr och så. men det kommer ingen sjuka.

jag är som inte samma jag. jag känner mig bara trött och har ingen ork till nånting känns som att mina dagar bara flyger bort medan jag "stirrar in i en väg" jag känner mig verkligen deprimerad, självklart inte varje dag vissa dagar är ju bättre än andra men det blir allt oftare tycker jag som jag är helt nere och inte har någon ork. saknar mitt gamla glada positiva jag!

men det kommer nog ordna sig (hoppas jag) jag är väl bara i nån slags depp period. gäller bara att finna ork och motivation för att ta mig ur den. 


aja nu ska jag gå och äta, sen ringa anton och sen sova! och så får man se om man tar sig upp imorn för skolan.

usch kändes typ hemskt att skriva det vill ju sova lääänge;) inte vakna typ halv7!:'S 
men det är ju trots allt bara en termin kvar, sen no more school;) elr jaa iaf nått år tills jag kanske pluggar vidare:b

fast nu ska jag inte prata mer om skola och göra det här inlägget mer deprimerande än vad det redan är:P
gonatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0