abc is easy its like counting up to three

helgen som varit har varit.. jag vet inte, den har varit iaf.

fredagen var mest tårar och jag vill inte skriva om den.

sen på lördagen skulle man ju på 30års fest helt otaggad. men läste till och med i mitt horoskop att jag skulle vara väldigt bra på att hålla god min. och det funkade och jag hade trevligt .. slåppa alla tankar osv. tog första vinglaset kring 6 på kvällen tog mitt sista kring 6 på morgon. men ta det lungt jag hade inte ett vinglas i handen hela kvällen;)
det var mkt roliga tävlingar också :) och mitt lag vann flest ;) för vi är bäst! mohahhaha

men det var ju sen då när man skulle sova där på morgonen, när allt blev tyst och tankarna började snurra i huvudet. då gick det inte att hålla sin min längre(tur var så var det ju bara anton där) jag tror aldrig jag har haft så illa panikångestattack eller vad det nu var men jag grät  och grät , kunde inte andas , satt och hyperventilerade och grät. usch vad hemskt det var det var som jag släppte ut på allt jag hållit inne. 

saknaden är så stor.  Vila i frid mormor. Jag älskar dig och kommer alltid att göra det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0