If everybody had an ocean

Har varit toppen väder idag, vilket man inte kunde tro i morse när det åskade, spö regnade och HAGLADE!!!
Iaf så blev det att fara till stranden med anton var där typ mellan halv2-halv5 och inte har man fått en gnutta färg:S kan jag ens få färg överhuvudtaget?
men det var riktigt härligt på stranden , kan blåste lite kallt ibland menmen.
Får se vad som händer ikv, verkar som att varenda människa är på pdol i helg.
så vad ska man hitta på ikv då.. alfapet med familjen? wiiihoooo
<3

Kommentarer
Postat av: jokki

haha det är sant, jäkla affärer!



Japp det ska ja, då kommer jag förhoppningsvis har mkt roligt att berätta :P



Synd att du inte sak till PDOL!

2010-07-31 @ 16:00:07
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ja jag var där idag och åt en! De var rätt goda men de smakade inte alls som jag tänkt mig, trodde att de smakade maräng med gräddklet i mitten men de smakade mest marsipan... Jaa jag ska uppdatera.. snart x)



Söta ni är btw!! Som vanligt! :D

2010-07-31 @ 22:34:31
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0