-



Även fast det är sjukt jobbigt för mig med ditt minne och så, så ska jag inte ge upp dig för du är det bästa som har hänt mig och jag tror verkligen att vår kärlek övervinner allt. och det är det som får mig att tro och hoppas på att det som är det enklaste valet för dig inte längre blir till det enklaste, utan att det som egentligen skulle ha varit de svårare och jobbigare valet nu blir enkelt för dig eftersom att vår kärlek bara står på en av sidorna. jag hoppas att du inte längre kommer se det som det jobbigare och svårare valet utan mer som ett äventyr med den du älskar. Men jag tar tillbaka det jag sa igår om att jag ska kämpa med att försöka övertala dig, för det kan jag inte. Det här är nånting som du bestämmer och jag hoppas att du kommer lyssna på ditt hjärta och låta dig besegras av kärleken.


'Amor vincit omnia et nos cedamus amori'






Nu kanske det är många som inte fattar nånting, men jag bryr mig inte för texten är till för en viss person och det är bara han som behöver fatta och jag vet att han vet vad jag menar,
min älskling, min Anton<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0