bara för att jag är(var) helt pigg...

..för att jag har sovit hela eftermiddagen och kvällen, och har absolut ingenting att göra nu och är alldelles rastlös, så ska jag göra en sån är helt meninglös och tråkig lista;p HAHA!!!

1. Har du ett par kondomer hemma? - ja.
2. Vem var den senaste du pussade? - Anton<3
3. Hur många killars telefonnummer har du i din mobil? - orkar inte ta fram den och börja räkna.
4. Gillar du nån nu? – antagligen.
5. Vad gjorde du inatt? - försökte plugga, men gick inte så bra sen har jag väll mestadels legat och vridit och vänt mig i sängen och önskat att älsklingen var där.
6. Och i förrgår natt? - Då sov jag med Anton:D
7. Vad gör du innan du ska sova? - kollar garderoben och stänger den, kollar under sängen, ser till så att rullgardinerna är neddragna, släcker taklampan och tänder lampan i fönstret eller den på sängbordet, ställer larm på mobilen om det behövs och ser om den behöver laddas under natten och sen så kramar jag om antingen Anton eller Sigge.
8. Kan du prata med dina vänner om allt? - inte om allt. 
9. Hade du berättat för din mamma om du va döende? – Ja, självklart.
10. Har du varit gravid? - Nej:)
11. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Jag vill absolut inte gifta mig nu, men jag ser ett frieri som ett bevis på att han tror på förhållandet att han tror att det kommer hålla och att han vill dela sin framtid med en. så ja jag hade blivit glad:)
12. Choklad eller glass? - Glass med chokladsås;)
13. Klackskor eller gymnastikskor? - Klackskor
14. String eller hipsters? - String
15. Kjol/klänning eller jeans? - Absolut inte jeans iaf sen vet jag inte riktigt, jag passar inte så bra i klänningar så tror kjol faktiskt:)

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Ja, är kär;)
2. Tror du på kärlek? - Ja:) 
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Nej.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Sårad har jag blibit men vet inte riktigt om jag fått hjärtat krossat.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? -Nej, tror inte det iaf:)
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Jo alltså jag har alltid varit lite småkär i Terese;)
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - inte älskat, men tyckt om.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? -Nej , jag är ju i ett förhållande nu:P
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Skulle inte tro det:P
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - JA! hur tror ni jag och Anton blev kära i varandra;)

Tio har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - tror faktiskt inte det:P
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - jaa, men skulle ändå aldrig ha gjort det.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja.
4. Har du hoppat bungy jump? - Det hade varit att ta självmord!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - nej inte än iaf.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Så mkt gris är jag inte:P
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Nej så elak är jag inte. nå tycker man illa om vissa folk och kan tänka gå och dö eller hoppas att hon/han råkar ut för en olycka men ingenting jag verkligen menar eller vill:P
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej, så patetisk är jag inte:P
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Ja.
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Världen suger.

Fyra grejor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Jag trodde det en gång, fick mig t.o.m att hoppa från ett lägenhetsfönster, men det visade sig att jag inte blev jagad. HAHA.
2. Har du en hund? - Ja!:D
3. Sover du helst själv eller med någon? - Hatar sova själv!!!
4. Är du oskuld? - Nej

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? – ja, vita lögner(a)
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja, det är klart dem älskar mig mest;)
3. Har du syskon? - Ja, och 5st!!!!
4. Har du ljugit på någon fråga? - Nej
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - JA!
6. Har du varit full den här månaden? - Ja, man måste ju få ha lite skoj ibland;)
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Jaaaaaaaaaaaaa. det här tog ju hundra år.
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Ja. mamma och pappa, räknas det;) annars så nej.
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre än dig själv? - Nej, jag gillar lammkött;) HAHAHHAHA HAHA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0