bilder från lördagen

här är lite inte så spec fina och helt meningslösa bilder från lördagen:) då när jag, frida, terese, anton, filippo och fridas lillebror sjöng singstar och spelade spel.:)


jag och terese som sjöng här. kanske itne syns på bilden men här låg vi exakt lika!:P men slutade med att jag spöade arslet av henne;););) hihi:D


frida sjunger:) (filippo och fridas bror i bakgrunden) bilden var lite kuligare först men klippte bort terese ansikte som var väldigt charmerande när hon försökte att inte komma med på bilden och tryckte sitt huvud mot soffan såg lite kul ut:P men tänkte vara gullig och klippte bort henne:P



terese är söt och jag är väll en aning mindre söt 



jag (anton i bakgrunden) Terese tyckte att jag var så oseriös på alla bilderna så vi skulle ta en seriös bild....

och det gick så här......


ja det gick ju så här. jag kunde inte sluta asgarva helt enkelt. (ena bilden är lite röd för terese höll för blixten:P

men tillslut fick terese en seriös bild. men eftersom att jag föredrar oseriösa bilder eftersom att jag blir så ful på bild så slutade det med att jag gjorde så här:)

jag vet... jag är så mogen:)



blev inte mer bilder än så förutom alla miljoner bilder terese tog på sin cider:P haha!!

måste bara tillägga också att frida och hennes bror är så enormt söta när dem spelar "med vilda gester" :'D märks att dem är syskon;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha, det var en vacker bajsboll du åstadkommit i paint måste jag medge! :D

2010-03-02 @ 13:02:35
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0