Freitag

ja då var det fredag:) orkade int med skolan idag dels på grund av ett matteprov och jag har inte hunnit mig igenom halva kapitlet än:S så det blev som det blev.

igår då på praktiken, det gick så sjukt bra allt bara flöt på och jag börjar lära mig bordsnumren och bongmaskinen nu:P i början tänkte jag att det skulle vara omöjligt men icket. men bara för att det gick så bra så var det ju tvungen att vända och jag gjorde det som kan vara ett av dem värsta mardrömmsakerna som kan hända när man serverar, spec om man bara är en praktikant. skämdesskämdes. tur att jag jobbar med bra människor som lugnade ner mig och sa att det händer alla och man lär sig av misstag och berättade deras historier osv så det lugnade ju. men jag ville nog ändå bara gråta och springa ut därifrån ett tag! hahaha!!!!!



idag har jag gått på stan med nina och terese ett litet tag, hon bara gjorde det hon skulle sen for hon( jag känner mig utnyttjad!)  ne skojja.
men,men. nu är jag hos anton och ska äääääta TACOS<3 sen ska jag och anton och bowla:) jag kommer att spöa skiten ur honom;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0