MIN KAMERA ÄR TILLBAKA

kom hem från praktiken för ett tag sen. har gått bra idag men jag kan ju snart börja med att ha en kategori på bloggen med dagens spillning:P nej men välte en jäger idag:P åsså gick brandalarmet igång idag också fan vad hemskt det tjöt! vet inte riktigt vad som var fel, säkert nån säkring eller nå sånt men efter ett tag så löste det sig.


Men iaf när jah kom hem så märkte jag nånting som gjorde mig verkligen lycklig! fast min rubrik avslöjar vad det var, jusste!!! min kamera är tillbaka hel och ren;) som jag har saknat den;)

så hittade en massa bilder från festen då kameran gick sönder:P men dem kommer först imorn(om jag hinner) :)

nu ska jag iaf äta nått och sen sova!:)


okej då en bild på mig och anton från den festen bjuder jag väll på;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0