monday

idag har jag varit med nina:) vi har gått på stan hela dagen och jag som BARA skulle köpa en concealer  för jag hade nån rearabatt på h&m. men då hade jag glömt att ta med rabattgrejen. så då blev det ingen concealer. men ist blev det två tröjor en leopard från vila, frida har en sån och jag är så jävla kär i den! så var tvungen att köpa den (efter att jag ringt henne och hört att det var okej förstås) och sen så hittade jag en tröja på gina också den kostade ju bara 49kr så jag var ju tvungen!! sen så beslutade jag mig att jag inte skulle köpa nå mer eftersom att typ halva studiebidraget är borta. fast egentligen så ville jag köpa en till tröja från gina som också var fin och också bara kostade 49kr!! och så ville jag köpa ett linne från monki men då hade jag varit fattig(fattigare) nu.




och jag som inte skulle shoppa nått för att jag hade tänkt beställa ett par leggins från nelly. nu när det är frifrakt och allt. dem är så jävla snygga men nu vet jag ju inte hur jag ska göra eftersom att jag "råka" shoppa. fan känner att jag böjar bli en aning shopping beroende. fan vad svårt! men jag vet att om jag inte köper legginsen kommer jag ändå gå tbx och köpa det jag ville köpa på stan ist. usch vad knäpp jag är!! har världens beslutångest!! ÄÄÄ jag ska sova på saken behöver sömn kan inte tänka klart gonatt!

hur ska jag göra????:S

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så fina. :)

2010-03-02 @ 12:30:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0