saturday

gårkvällen blev lyckad:) var på fest hos keso:9 dt var inte så jättemkt folk där men det var riktigt trevligt folk iallafall;)  

Men det hände en tråkig sak!:( min kamera gick sönder så det blir inga gårdags bilder:'(((((
måste lämna in den på lagning och hoppas att dem kan fixa den , för nu går det inte ens att slå på den, den låter bara sjukt konstigt.:(



Idag har det inte hänt mkt, har inte varit bakis men har ändå varit en riktigt slö dag framför tvn:P fast jag trodde ju att jag skulle vara bakis för när jag vaknade vid 6tiden först var jag så jävla törstig, så drack en massa vatten och då började jag känna mig illamående men somnade om och när jag vaknade nästa gång så var jag pigg och gla;)

får se vad som händer ikv blir kanske att umgås med terese och kanske emelie:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0