smelly feets

har kommit hem från praktiken för ett tag sen:) det har gått bra idag . men känns som att jag har varit lite borta idag alltså inte riktigt koncentrerad eller jo jag gjorde ju det jag skulle och jag gjorde inte bort mig eller nå sånt jag bara ja var mer som en robot eller zombie eller nått:P kan bero på min jävulska mensverk! jag har haft hela dagen, glömde ta med ibumetin:S

Menmen imorn är min första dag i baren på praktiken.. tjoohoooo!! säger jag om det:D men är ändå nervös som ett hus. aja får väll se hur det går:) fast jobbigt då slutar jag vid 3tiden:S men jag börjar inte försen 8 på kvällen heller:P så blir en "liten sovmorgon";)

usch behöver verkligen en dusch känner jag , eftersom att jag känner stanken av mina fötter:S inte mysig doft kan jag då luuuungt säga;p 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0