So jumpjumpjumpjump

usch mitt internet har inte fungerat på hela dagen(inte igår kväll heller för den delen) 

jag har för stora vader för converse.

så skulle på stan idag och köpa ett par sneakers men hittade inte ett endaste par som passa mig, passa absolut inte i sånna skor. aja skulle köpa en bustier också men så var den slut i min storlek men ska nog till storhedn i veckan och hoppas på att dem har den där ist:) annars blir jag ledsen:( sen har jag varit med nina ett tag också:) 


juste har börjat göra om min klänning som jag fick i födelsedags present av mami och papi, den kommer bli svin snygg!!:D

det är den här klänningen men jag har har tagit bort en meter i ryggen.. eller okej inte en meter men den är iallafall mkt kortare i ryggen så nu ska jag bara sy lite och så ska det vara en stor rosett också:) och så ska jag korta ner den också för den var mkt längre i verkligheten än var den är på bilden.


nu ska jag se wipeout, försöka röja lite i garderoben och stoppa tbx alla kläder som ligger utspritt i mitt rum och försöka plugga lite samtidigt... hmm hur ska detta gå:P




justte! lämna in kameran på lagning i dag så kommer vara utan den i en månad:( det gick inte på garantin men som tur var så är den försäkrad:) aja blir att använda den gamla nu ett tag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0