But you say I'm lucky to love something that loves me, but I'm torn as I could be wherever I roam

hej jag har ont i magen:)


nu ska jag och anton fara iväg på restaurang och äta lite kinuckelmat:) MYS!!:D

hmm tänk om man skulle skaffa hårförlängning??   ne, är faktiskt nöjd med håret kanske inte är 100% på färgen men men man vänjer sig.. fast nackdelen är att jag har en massa nya kläder som inte passar mig nu:P typ en söt topp med puffärm ser bara fel ut nu när jag har korts hår. och en massa annat också:( aja måste väll vänja mina kläder till min nya frills också. :)

ne nu är jag hungrig... ha en trevlig kväll;)


lite rolig bild ändå för typ 1år sen elr nå sånt :)

Kommentarer
Postat av: den bästa av den bästa!

Hej

Jag skulle gärna få önska lite fler bilder på hur håret blev eftersom du ligger i ditt ide nu under vintern så får man ju aldrig se det live.

Tack på förhand!

ÄÄääääälskar din blogg <3

Besök gärna min hemsida; Nelly.com

2010-11-07 @ 18:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0