The same old lies you heard the night before

Hej jag heter Moa och är en shopaholic. 
spelar ingen roll om om jag har 1000kr 10000 elr 20000. inom en månad är jag endå lika luspank som jag var i början. men efter idag får det vara slut med förtidiga julklappar till mig själv förutom täckisar och en dator det behöver jag ju iaf!

men men min pengaslöseriande dag började på stan med anton då jag köpte 2toppar och ett sånt här julklappserbjudande paket på clean parfymer fick 4 st 30ml för 695:- och jag älskar ju deras så det var ett måste! annars kostar ju dem 450kr/st. 

så beställde jag två par till skor från nelly riktiga monsterheels;)

och nu ska jag beställa från stylebytyra lite smycken! men sen får jag tammefan spara mig iaf till mellandagsrean;)
ska beställa den här übersöta ringen:

sen har jag inte bestämt mig för vilken färg av dem här två jag ska ta!:P





allt jag ska slösa pengar på efter idag är julklappar och då till andra inte mig själv;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0