where dreams are born and truly became real

måste egentligen sova för en timme sen typ för att inte somna i kylen på jobbet imorn men det kvittar för måste bara skriva GRATTIS FRIDA!!:D:D

LÄNGTAR TILL VÅRA ROSA PYJAMASPARTYN @your place;)


förövrigt så har jag inget på hjärtat har inte haft tid för att skriva då jag dem senaste dagarna har försökt välja ut 16 foton(till min fotoram som jag köpte på ikea!) av typ fler miljarder bilder och nu är jag nere i 370 bilder men vill ha typ alla dem:/ hmm det var mkt svårare än vad jag trodde att välja ut .. jag beräknar att vara klar till fredag. :) Gonatt.


Kommentarer
Postat av: frida

hahah det gillas ! ;)

2010-11-17 @ 21:32:27
URL: http://fridaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0