why does everybody look the same?

Teori nr:2 om mina skor: 

mina skor har fortf inte kommi tmen terese skor har kommit!? jag gjorde tre best i helg först beställde jag ett klockhalsband och ett par skor åt mig , sen beställde jag ett par skor åt terese för hennes internet krångla, sen beställde jag två klänningar... så det jag beställde först har inte kommit??
sen läste terese(som också gjorde en best i helg på ett till par skor till henne och då best jag också ett till par skor till mig som inte heller har kommit) på postens hemsida att det kan bli försenat pga snöstorm.

fast dem borde ju ha skickats i samma bil? 

så min teori nr2 är att postbilen for i diket, men allt klarade sig men ingen märkte att mina skor hade farit ur bilen och nu har en ren tagit dem!! bam bam bam!!!!.....



Min tredje och sista teori är att brevbäraren är en tjej som är helt besatt i skor och märkte att det var en skolåda i paketet och tog det!..


förövrigt så är jag typ frisk nu!:D kanske lite risig men jag har suttit inne i 3dagar nu så det är inte konstigt.. ska iaf på jobbet imorn, jobbar kväll så är lite nervös, är alltid nervös för kväll vet inte riktigt vrf egentligen för det är inte så mkt folk och sånt men det är ändå mkt att hålla reda på med tanke på att man är helt själv.

nu så ska jag läsa min cosmopolitan:)



Kommentarer
Postat av: frida

hahahah söt ren ;)

2010-11-24 @ 22:07:59
URL: http://fridaoja.blogg.se/
Postat av: frida

hahahah söt ren ;)

2010-11-24 @ 22:08:39
URL: http://fridaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0