Why I'm here, I can't quite remember

Gick bra att jobba idag fick lite huvudvärk men en ipren och en halvtimme senare mådde jag prima igen:D
antar att det är från att varit i sängläge i 3dagar till att jobba och anstränga sig att det var därför jag fick lite huvudvärk menmen.. usch fast fick fel i kassan idag:/ jäklar jag kan ju det där men det ville ju inte! jäkla kvitto som aldrig kom ut:/ så nu fick chefen fara in och försöka rätta.. inte bra:/ men sånt som händer.

JUSTE!!! Inte en ända av mina teorier stämde som tur var! så tyvär så fick renen inga nya skor för dem kom till mig idag:D elr jag fick komma till rimi och hämta ut dem:p så renen blev ledsen(diggar mina renbilder;) ) men huvudsaken är att jag är glad! ;)


aja men ska sova nu ska ju jobba imorn också,så ska försöka vara pigg;) fast ska nog äta nått innan har inte hunnit få i mig nån middag ännu.


imorn kväll elr snarare natt blire mest troligt att fara till pite och hälsa på JESSICA!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0