You make it easy

Idag har jag och anton firat 3 år tillsammans blev kanske inte hundra% som planerat .

meningen var att vi skulle på picknick på dagen och sen å kvällen på nån restaurang och sen hitta på nått.

men då var det ju skit väder idag. så vi skippa picknicken, men eftersom att vi redan köpt allt till det t.o.m picknickkorg och duk och sånt, så tänkte vi att vi tar hans båt på en utflykt på kvällen. köpte en engångsgrill så vi tänkte grilla utomhus och sen gå in i båten och äta. 
men då blev det ju storm. så ett tag var vi nästan beredda på att gå på restaurang, men vi bestämde oss för att grilla hos anton och göra klart allt i matväg och sen gå ner till båten!

ångrar verkligen inte att att vi gjorde det så himla mysigt att bara sitta vi i den varma mysiga båten medan det stormade utanför. vi gjorde jättegod mat också , lammspett, grillade grönsaker, sallad och potatissallad och sen till dessert åt vi brieost, kex och päron och självklart skumpa;)

ne det var riktigt mysigt och romantiskt spec eftersom att vi lyssnade på dem här riktigt smöriga kärlekslåtarna;P haha;)

men nu ska jag sova. ska upp 5 imorn, jobbigt men det är pengar så jag klagar inte jag häller bara i mig kaffe så blire bra;)






"give me more lovin then i've ever had.
make it all better when i'm feelin sad.
tell me that i'm special even when i know i'm not.
make me feel good when i hurt so bad.
barely gettin mad,
im so glad i found you.
i love bein around you.
you make it easy

give me more lovin from the very start.
piece me back together when i fall apart.
tell me things you never even tell your closest friends."



I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0